ညအခါ
လသာသာ
ကစားမလား
နားမလား
ညဆိုတာ ေမွာင္မိုက္ျခင္းရဲ့ ျပရုပ္၊ အ၀ိဇၨာရဲ့ သေဘာ၊ မသိျခင္းနဲ႔ေမာဟရဲ့ အမိုက္တိုက္ႀကီးျဖစ္ပါတယ္။
ကမၻာေလာကကို အ၀ိဇၨာအေမွာင္ အစဥ္ဖံုးေနေလ့ရွိပါတယ္။
အဲဒီလို အစဥ္သျဖင့္ ေမွာင္ေနတဲ့ ကမၻာႀကီးမွာ ဟိုခဏ၊ ဒီခဏ ဆိုသလို သာသနာ လသာခ်ိန္ေလးေတြနဲ႔ အလြန္ရွားပါးစြာ ႀကံဳၾကရတတ္ပါတယ္။ သာသနာ - ဗုဒၶဘုရားရွင္ ပြင့္ေတာ္မူခ်ိန္မွစ၍ သူ၏ တရားေတာ္မ်ား မကြယ္ပမွီ အခ်ိန္ အထိ။
ကမၻာ -
(၁) သာရ ကမၻာဘုရားတစ္ဆူသာ ပြင့္ေသာကမၻာ၊
(၂) မ႑ ကမၻာ- ဘုရားႏွစ္ဆူပြင့္ေသာကမၻာ၊
(၃) ဝရ ကမၻာဘုရားသံုးဆူပြင့္ေသာ ကမၻာ၊
(၄) သာရ မ႑ ကမၻာ- ဘုရား ေလးဆူပြင့္ေသာကမၻာ၊
(၅) ဘဒၵကမၻာ- ဘုရားငါးဆူပြင့္ေသာကမၻာ၊
(၆) သုည ကမၻာ- ဘုရားမပြင့္ေသာကမၻာ။
ယခု ကၽြႏု္တို႔ တည္ေနေသာ ကမၻာသည္ ဘဒၵကမၻာ (၀ါ) ဘုရားငါးဆူ ပြင့္ေသာကမၻာ ျဖစ္ပါသည္။
ဗုဒၶဘုရား -
ပညာဓိကဘုရား - ၄ အသေခၤ်ႏွင့္ တစ္သိန္း အေရအတြက္ရွိေသာ ကမၻာမ်ားစြာ ကာလၾကာေအာင္ ပါရမီျဖည့္က်င့္ရသည္။
သဒၵါဓိကဘုရား - ၈ အသေခၤ်ႏွင့္ တစ္သိန္း အေရအတြက္ရွိေသာ ကမၻာမ်ားစြာ ကာလၾကာေအာင္ ပါရမီျဖည့္က်င့္ရသည္။
၀ိရိယဓိကဘုရား - ၁၆ အသေခၤ်ႏွင့္ တစ္သိန္း အေရအတြက္ရွိေသာ ကမၻာမ်ားစြာ ကာလၾကာေအာင္ ပါရမီျဖည့္က်င့္ရသည္။
ကမၻာတစ္ကမၻာ၏သက္တမ္း - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၄ ကပ္
အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ - အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
အႏၱရကပ္ ၁ ကပ္ - ဆုတ္ကပ္ ၁ ကပ္ ႏွင္ တတ္ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) ဆုတ္ကပ္တတ္ကပ္ တစ္စံု
ဆုတ္ကပ္ - လူ၏ သက္တမ္း အသေခၤ်ယ်တမ္း မွသည္ ၁၀ ႏွစ္တမ္းသို႔ တျဖည္းျဖည္း နိမ့္ေလ်ာက် လာသည္ အထိၾကာခ်ိန္
တက္ကပ္ - လူ၏ သက္တမ္း ၁၀ ႏွစ္တမ္း မွသည္ အသေခၤ်ယ် တမ္း သို႔ တျဖည္းျဖည္း ျမင့္ တက္ လာသည္ အထိၾကာခ်ိန္
ကမၻာပ်က္ပံု
- သက္တမ္းရင့္လာ၍ မီး၊ ေရ၊ ေလ အေၾကာင္း တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ကမၻာစ၍ပ်က္ သည္မွ ပ်က္စီးမႈ ၿပီးဆံုးသည္ အထိ ၾကာခ်ိန္ - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
- ကမၻာပ်က္ၿပီး ပ်က္သည့္ အတိုင္း တည္ေနခ်ိန္ - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
- ကမၻာျပဳမိုးႀကီး ရြာၿပီးသည္မွစ၍ လူသတၱ၀ါတို႔ ေနထိုင္ႏိုင္ဖို႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ရန္ ၾကာခ်ိန္ - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
- ကမၻာအသင့္ ျဖစ္ၿပီးခ်ိန္မွ စ၍ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္မပ်က္ခင္အထိ (၀ါ) သတၱ၀ါမ်ား ရွင္သန္ေနထိုင္ခ်ိန္ - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
လူ႕အျဖစ္ရခဲပံု - လူ႕ျပည္မွ ေထာင္ထားေသာ အပ္တစ္စင္း ႏွင့္ ျဗဟၼာ့ျပည္မွ ပစ္ခ်ေသာ အပ္တစ္စင္း ထိပ္ခ်င္းထိ ႏိုင္မည္ လူ႕အျဖစ္ရရန္ ထိုမွ်ေလာက္ မလြယ္။
လူ႕အျဖစ္ရၿပီးျငားေသာ္လည္း ေသလြန္ၿပီးပါက လူျပန္ျဖစ္ရန္ခက္ခဲပံု
အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြားဘုရားသခင္ ကိုေတာ္ျမတ္ႀကီးသည္ လက္သဲခြံ ေပၚသို႔ သဲတို႔ကိုတင္လွ်က္.. 'ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ ယခုငါ၏ လက္သဲခြံ ေပၚရွိသဲပြင့္ အေရအတြက္ႏွင့္ မဟာပထ၀ီ ကမၻာေျမထု၌ ရွိေသာသဲပြင့္ အေရအတြက္ မည္သည့့္ အေရ အတြက္က ပိုမ်ားသနည္း' ဟု ေမးေတာ္မူ၏။ထိုအခါ ရဟန္းတို႔က ျမတ္စြားဘုရားအား မဟာပထ၀ီထု၌ ရွိေသာ သဲပြင့္အေရအတြက္က ပိုမ်ားေၾကာင္း ေလွ်ာက္တင္ေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားက…
ထိုနည္းအားေလ်ာ္စြာသုဂတိဘ၀မွ ေသလြန္ၿပီးသုဂတိဘ၀သို႔ ျပန္ေရာက္ေသာ သတၱ၀ါ အေရအတြက္သည္ လက္သဲခြံ ေပၚရွိသဲပြင့္ အေရအတြက္ႏွင့္ တူ၏၊သုဂတိဘ၀မွ ေသလြန္ၿပီး အပါယ္ေလးဘံုသို႔ သြားရေသာ သတၱ၀ါတို႔၏ အေရအတြက္သည္ မဟာပထ၀ီထု၌ ရွိေသာ သဲပြင့္ အေရတြက္ႏွင့္ တူကုန္၏။ အလြန္ထိတ္လန္႔ဖြယ္ သံေ၀ဂရ ဖြယ္ျဖစ္ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္…
၁။ လူ႕အျဖစ္ရခဲလွျခင္း
၂။ လူ႕အျဖစ္ရေသာ္လည္း အနာဂါတ္ဘ၀၌ လူျပန္ျဖစ္ရန္ လြန္စြာခက္ခဲျခင္း
၃။ လူ႕အျဖစ္ရစဥ္ ဤသို႔ေသာ အသိဥာဏ္ကိုေပးႏိုင္သည့္ သာသနာထြန္း ခ်ိန္ႏွင့္ ႀကံဳခဲလွျခင္း
၄။ လူ႕အျဖစ္ကိုရ၍ သာသနာႏွင့္ႀကံဳေသာ္လည္း မိစၦာဒိဌိ အယူ၀ါဒရွိေသာ မိဘမ်ားမွေပါက္ဖြား လာၿပီး၊ ခႏၶာ၊ အာယတန၊ ဓာတ္၊ သစၥာ အေၾကာင္းကို ရွင္းလင္းေျပာျပမည့္ ကလ်ာဏ မိတ္ေဆြေကာင္းႏွင့္ ႀကံဳရခဲျခင္း
၅။ လူ႕အျဖစ္ကိုရ၊ ကလ်ာဏ မိတ္ေဆြေကာင္းႏွင့္ ႀကံဳျငားေသာ္လည္း၊ ပါရမီမခိုင္၊ သံေ၀ဂဥာဏ္ မပိုင္၍ ဆုတ္နစ္ေသာ အားထုတ္မႈသာရွိျခင္း သို႔မဟုတ္ နားလည္သေဘာေပါက္မႈ ပါရမီျပည့္၀၍ သံေ၀ဂဥာဏ္ ရင့္သန္ေသာ္လည္း က်င့္ႀကံအားထုတ္ ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ က်န္းမာေရး မျပည့္စံုျခင္း အစရွိေသာ အလြဲမ်ားစြာရွိႏိုင္ပါသည္။
အထက္ပါ အေၾကာင္းအခ်က္မ်ားကို အေသအခ်ာ စဥ္စားဆင္ခ်င္၍ သံေ၀ဂ ဥာဏ္ပိုင္ပိုင္ ရႏိုင္ၾကၿပီး မိမိယခု ရရွိေနေသာ မဟာအခြင့္အေရးႀကီးကို လက္လြတ္မခံဘဲ သံေ၀ဂဥာဏ္မ်ားမ်ား၊ က်င့္ႀကံပြါးမ်ား ခ်င္စိတ္ တဖြားဖြား ေပၚေပါက္၍ မေလ်ာ့ေသာဇြဲျဖင့္ အၿမိဳက္ပန္းတိုင္ကို ဒီဘ၀၌ပင္ ေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစား အားထုတ္ႏိုင္ၾကရန္ ဆႏၵမြန္ျဖင့္ တိုက္တြန္းအပ္ပါသည္။အားတက္စရာ သတင္းမွာ ဘုရားတစ္ဆူ ပြင့္လွ်င္ ကၽြတ္ထိုက္ေသာ ေ၀နယ်သတၱ၀ါ မ်ားမွာ (၂၄) အသေခၤ် ကုေဋ (၆၀) ဗိုလ္ေျခ တစ္သိန္းျဖစ္ေသာ္လည္း ေဂါတမ ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရားသည္ အလြန္တိုေတာင္းေသာ သက္တမ္း ၁၀၀ ကာလတြင္ပြင့္ေတာ္မူ လာေသာေၾကာင့္ (၁၆) အသေခၤ် ကုေဋ (၆၀) ႏွင့္ ဗိုလ္ေျခ တစ္သိန္းသာ သံသရာ ၀ဲဂယက္မွ ကၽြတ္လြတ္၍ (၈) အသေခၤ် ကၽြတ္လြတ္ရန္ က်န္ရွိေနပါေသးသည္။ ထို႔အတြက္ မဟာဂရုနာရွင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက သူကိုယ္တိုင္ သက္ရွိထင္ရွား မရွိေတာ့ေသာ္လည္း သူ၏တရားေတာ္ ႏွင့္ သံဃာေတာ္မ်ား အားသတၱ၀ါမ်ားကို ဆက္လက္ကယ္တင္ေစ ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ယခုကဲ့သို႔ အခြင့္အေရးမ်ိဳး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ထပ္ရရန္ မည္မွ်ၾကာေအာင္ ထပ္ေစာင့္ရဦးမလဲ ဆိုေသာ ေမးခြန္း၏ အေျဖမွာ လံုး၀မေသခ်ာပါ။
ထို႔ေၾကာင့္…
၁။ သုတမယ ဥာဏ္ကိုရေအာင္ေလ့လာ အားထုတ္ပါ (ခႏၶာ၊ အာယတန၊ ဓာတ္၊ သစၥာ…….. စသည္တို႔ကို စာသိသိ ေအာင္အရင္ လုပ္ပါ)
၂။ ၀ိပႆနာ တစိုက္မတ္မတ္ ရႈ႕ပါ။ (၀ိပႆနာ စာအုပ္ေကာင္း၊ ဆရာေကာင္း ရွာမွီးၿပီးေတာ့ ေန႔စဥ္ ပံုမွန္အခ်ိန္ေပးၿပီး အားထုတ္ပါ)
စာၾကြင္း-
ယခု လသာေသာ ညအခါႏွင့္ ႀကံဳၾကရပါၿပီ။
ကာမဂုဏ္ အာရံုမ်ားႏွင့္ ေပ်ာ္ပါးၿပီး ကစားေနၾကဦး မွာလား (၀ါ) ရွည္လ်ားလွေသာ ကပ္ကမၻာမ်ားၾကား ၌ အပါယ္ေလးဘံုတြင္ အဖန္ဖန္ က်င္လည္ၿပီး အရိုးေတာင္လို ပံုၾကရမည့္ အျဖစ္ဆိုးမ်ိဳး အျဖစ္ခံမလား။
သံသရာဒုကၡ အေပါင္းမွ ကင္းေ၀းၿပီး အပါယ္ေဘးမွ လႊတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာ ရေလေအာင္ သမထ၊ ၀ိပႆနာ ဘာ၀နာ တရားအားထုတ္ၿပီး နားၾကရဖို႔ လုပ္ၾကမလား ………
ေမတၱာမ်ားစြာျဖင့္…
၀န္ခံခ်က္။ အစဥ္အလာမပ်က္ ရေအာင္ မဂၤလာနံက္ဟု ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ ၾကရေသာ တြံေတးေအာ္တို အိတ္ခ်ိန္း၌ လြတ္လပ္စြာ ဥာဏ္ကြန္႕ခဲ့ျမဴးေသာ ညမ်ားစြာႏွင့္ ကိုမိုးသူရ ဆရာတင္မိုး၏ ညအခါလသာသာ ကဗ်ာအေပၚခံစားမႈ ကိုေက်ာရိုးျပဳပါသည္။ဆရာေတာ္ ရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ၏ ဒုလႅဘကထာ ႏွင့္ ဆရာမြန္ မ်ားစြာတို႔၏ စာမြန္မ်ား၊ ထိုျမင္ျမင္၊ ၾကားၾကား၊ ဖတ္ဖတ္၊ ႀကံဳႀကံဳ၊ သိသိ အျဖစ္ပ်က္မ်ားကို မွီျငမ္းပါသည္။
-thevalueofzero
-by Koenig Leonn
ကစားမလား
နားမလား
ညဆိုတာ ေမွာင္မိုက္ျခင္းရဲ့ ျပရုပ္၊ အ၀ိဇၨာရဲ့ သေဘာ၊ မသိျခင္းနဲ႔ေမာဟရဲ့ အမိုက္တိုက္ႀကီးျဖစ္ပါတယ္။
ကမၻာေလာကကို အ၀ိဇၨာအေမွာင္ အစဥ္ဖံုးေနေလ့ရွိပါတယ္။
အဲဒီလို အစဥ္သျဖင့္ ေမွာင္ေနတဲ့ ကမၻာႀကီးမွာ ဟိုခဏ၊ ဒီခဏ ဆိုသလို သာသနာ လသာခ်ိန္ေလးေတြနဲ႔ အလြန္ရွားပါးစြာ ႀကံဳၾကရတတ္ပါတယ္။ သာသနာ - ဗုဒၶဘုရားရွင္ ပြင့္ေတာ္မူခ်ိန္မွစ၍ သူ၏ တရားေတာ္မ်ား မကြယ္ပမွီ အခ်ိန္ အထိ။
ကမၻာ -
(၁) သာရ ကမၻာဘုရားတစ္ဆူသာ ပြင့္ေသာကမၻာ၊
(၂) မ႑ ကမၻာ- ဘုရားႏွစ္ဆူပြင့္ေသာကမၻာ၊
(၃) ဝရ ကမၻာဘုရားသံုးဆူပြင့္ေသာ ကမၻာ၊
(၄) သာရ မ႑ ကမၻာ- ဘုရား ေလးဆူပြင့္ေသာကမၻာ၊
(၅) ဘဒၵကမၻာ- ဘုရားငါးဆူပြင့္ေသာကမၻာ၊
(၆) သုည ကမၻာ- ဘုရားမပြင့္ေသာကမၻာ။
ယခု ကၽြႏု္တို႔ တည္ေနေသာ ကမၻာသည္ ဘဒၵကမၻာ (၀ါ) ဘုရားငါးဆူ ပြင့္ေသာကမၻာ ျဖစ္ပါသည္။
ဗုဒၶဘုရား -
ပညာဓိကဘုရား - ၄ အသေခၤ်ႏွင့္ တစ္သိန္း အေရအတြက္ရွိေသာ ကမၻာမ်ားစြာ ကာလၾကာေအာင္ ပါရမီျဖည့္က်င့္ရသည္။
သဒၵါဓိကဘုရား - ၈ အသေခၤ်ႏွင့္ တစ္သိန္း အေရအတြက္ရွိေသာ ကမၻာမ်ားစြာ ကာလၾကာေအာင္ ပါရမီျဖည့္က်င့္ရသည္။
၀ိရိယဓိကဘုရား - ၁၆ အသေခၤ်ႏွင့္ တစ္သိန္း အေရအတြက္ရွိေသာ ကမၻာမ်ားစြာ ကာလၾကာေအာင္ ပါရမီျဖည့္က်င့္ရသည္။
ကမၻာတစ္ကမၻာ၏သက္တမ္း - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၄ ကပ္
အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ - အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
အႏၱရကပ္ ၁ ကပ္ - ဆုတ္ကပ္ ၁ ကပ္ ႏွင္ တတ္ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) ဆုတ္ကပ္တတ္ကပ္ တစ္စံု
ဆုတ္ကပ္ - လူ၏ သက္တမ္း အသေခၤ်ယ်တမ္း မွသည္ ၁၀ ႏွစ္တမ္းသို႔ တျဖည္းျဖည္း နိမ့္ေလ်ာက် လာသည္ အထိၾကာခ်ိန္
တက္ကပ္ - လူ၏ သက္တမ္း ၁၀ ႏွစ္တမ္း မွသည္ အသေခၤ်ယ် တမ္း သို႔ တျဖည္းျဖည္း ျမင့္ တက္ လာသည္ အထိၾကာခ်ိန္
ကမၻာပ်က္ပံု
- သက္တမ္းရင့္လာ၍ မီး၊ ေရ၊ ေလ အေၾကာင္း တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ကမၻာစ၍ပ်က္ သည္မွ ပ်က္စီးမႈ ၿပီးဆံုးသည္ အထိ ၾကာခ်ိန္ - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
- ကမၻာပ်က္ၿပီး ပ်က္သည့္ အတိုင္း တည္ေနခ်ိန္ - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
- ကမၻာျပဳမိုးႀကီး ရြာၿပီးသည္မွစ၍ လူသတၱ၀ါတို႔ ေနထိုင္ႏိုင္ဖို႔ အဆင္သင့္ျဖစ္ရန္ ၾကာခ်ိန္ - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
- ကမၻာအသင့္ ျဖစ္ၿပီးခ်ိန္မွ စ၍ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္မပ်က္ခင္အထိ (၀ါ) သတၱ၀ါမ်ား ရွင္သန္ေနထိုင္ခ်ိန္ - အသေခၤ်ယ်ကပ္ ၁ ကပ္ (၀ါ) အႏၱရကပ္ ၆၄ ကပ္
လူ႕အျဖစ္ရခဲပံု - လူ႕ျပည္မွ ေထာင္ထားေသာ အပ္တစ္စင္း ႏွင့္ ျဗဟၼာ့ျပည္မွ ပစ္ခ်ေသာ အပ္တစ္စင္း ထိပ္ခ်င္းထိ ႏိုင္မည္ လူ႕အျဖစ္ရရန္ ထိုမွ်ေလာက္ မလြယ္။
လူ႕အျဖစ္ရၿပီးျငားေသာ္လည္း ေသလြန္ၿပီးပါက လူျပန္ျဖစ္ရန္ခက္ခဲပံု
အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြားဘုရားသခင္ ကိုေတာ္ျမတ္ႀကီးသည္ လက္သဲခြံ ေပၚသို႔ သဲတို႔ကိုတင္လွ်က္.. 'ခ်စ္သားရဟန္းတို႔ ယခုငါ၏ လက္သဲခြံ ေပၚရွိသဲပြင့္ အေရအတြက္ႏွင့္ မဟာပထ၀ီ ကမၻာေျမထု၌ ရွိေသာသဲပြင့္ အေရအတြက္ မည္သည့့္ အေရ အတြက္က ပိုမ်ားသနည္း' ဟု ေမးေတာ္မူ၏။ထိုအခါ ရဟန္းတို႔က ျမတ္စြားဘုရားအား မဟာပထ၀ီထု၌ ရွိေသာ သဲပြင့္အေရအတြက္က ပိုမ်ားေၾကာင္း ေလွ်ာက္တင္ေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားက…
ထိုနည္းအားေလ်ာ္စြာသုဂတိဘ၀မွ ေသလြန္ၿပီးသုဂတိဘ၀သို႔ ျပန္ေရာက္ေသာ သတၱ၀ါ အေရအတြက္သည္ လက္သဲခြံ ေပၚရွိသဲပြင့္ အေရအတြက္ႏွင့္ တူ၏၊သုဂတိဘ၀မွ ေသလြန္ၿပီး အပါယ္ေလးဘံုသို႔ သြားရေသာ သတၱ၀ါတို႔၏ အေရအတြက္သည္ မဟာပထ၀ီထု၌ ရွိေသာ သဲပြင့္ အေရတြက္ႏွင့္ တူကုန္၏။ အလြန္ထိတ္လန္႔ဖြယ္ သံေ၀ဂရ ဖြယ္ျဖစ္ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္…
၁။ လူ႕အျဖစ္ရခဲလွျခင္း
၂။ လူ႕အျဖစ္ရေသာ္လည္း အနာဂါတ္ဘ၀၌ လူျပန္ျဖစ္ရန္ လြန္စြာခက္ခဲျခင္း
၃။ လူ႕အျဖစ္ရစဥ္ ဤသို႔ေသာ အသိဥာဏ္ကိုေပးႏိုင္သည့္ သာသနာထြန္း ခ်ိန္ႏွင့္ ႀကံဳခဲလွျခင္း
၄။ လူ႕အျဖစ္ကိုရ၍ သာသနာႏွင့္ႀကံဳေသာ္လည္း မိစၦာဒိဌိ အယူ၀ါဒရွိေသာ မိဘမ်ားမွေပါက္ဖြား လာၿပီး၊ ခႏၶာ၊ အာယတန၊ ဓာတ္၊ သစၥာ အေၾကာင္းကို ရွင္းလင္းေျပာျပမည့္ ကလ်ာဏ မိတ္ေဆြေကာင္းႏွင့္ ႀကံဳရခဲျခင္း
၅။ လူ႕အျဖစ္ကိုရ၊ ကလ်ာဏ မိတ္ေဆြေကာင္းႏွင့္ ႀကံဳျငားေသာ္လည္း၊ ပါရမီမခိုင္၊ သံေ၀ဂဥာဏ္ မပိုင္၍ ဆုတ္နစ္ေသာ အားထုတ္မႈသာရွိျခင္း သို႔မဟုတ္ နားလည္သေဘာေပါက္မႈ ပါရမီျပည့္၀၍ သံေ၀ဂဥာဏ္ ရင့္သန္ေသာ္လည္း က်င့္ႀကံအားထုတ္ ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ က်န္းမာေရး မျပည့္စံုျခင္း အစရွိေသာ အလြဲမ်ားစြာရွိႏိုင္ပါသည္။
အထက္ပါ အေၾကာင္းအခ်က္မ်ားကို အေသအခ်ာ စဥ္စားဆင္ခ်င္၍ သံေ၀ဂ ဥာဏ္ပိုင္ပိုင္ ရႏိုင္ၾကၿပီး မိမိယခု ရရွိေနေသာ မဟာအခြင့္အေရးႀကီးကို လက္လြတ္မခံဘဲ သံေ၀ဂဥာဏ္မ်ားမ်ား၊ က်င့္ႀကံပြါးမ်ား ခ်င္စိတ္ တဖြားဖြား ေပၚေပါက္၍ မေလ်ာ့ေသာဇြဲျဖင့္ အၿမိဳက္ပန္းတိုင္ကို ဒီဘ၀၌ပင္ ေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစား အားထုတ္ႏိုင္ၾကရန္ ဆႏၵမြန္ျဖင့္ တိုက္တြန္းအပ္ပါသည္။အားတက္စရာ သတင္းမွာ ဘုရားတစ္ဆူ ပြင့္လွ်င္ ကၽြတ္ထိုက္ေသာ ေ၀နယ်သတၱ၀ါ မ်ားမွာ (၂၄) အသေခၤ် ကုေဋ (၆၀) ဗိုလ္ေျခ တစ္သိန္းျဖစ္ေသာ္လည္း ေဂါတမ ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရားသည္ အလြန္တိုေတာင္းေသာ သက္တမ္း ၁၀၀ ကာလတြင္ပြင့္ေတာ္မူ လာေသာေၾကာင့္ (၁၆) အသေခၤ် ကုေဋ (၆၀) ႏွင့္ ဗိုလ္ေျခ တစ္သိန္းသာ သံသရာ ၀ဲဂယက္မွ ကၽြတ္လြတ္၍ (၈) အသေခၤ် ကၽြတ္လြတ္ရန္ က်န္ရွိေနပါေသးသည္။ ထို႔အတြက္ မဟာဂရုနာရွင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက သူကိုယ္တိုင္ သက္ရွိထင္ရွား မရွိေတာ့ေသာ္လည္း သူ၏တရားေတာ္ ႏွင့္ သံဃာေတာ္မ်ား အားသတၱ၀ါမ်ားကို ဆက္လက္ကယ္တင္ေစ ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ယခုကဲ့သို႔ အခြင့္အေရးမ်ိဳး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ထပ္ရရန္ မည္မွ်ၾကာေအာင္ ထပ္ေစာင့္ရဦးမလဲ ဆိုေသာ ေမးခြန္း၏ အေျဖမွာ လံုး၀မေသခ်ာပါ။
ထို႔ေၾကာင့္…
၁။ သုတမယ ဥာဏ္ကိုရေအာင္ေလ့လာ အားထုတ္ပါ (ခႏၶာ၊ အာယတန၊ ဓာတ္၊ သစၥာ…….. စသည္တို႔ကို စာသိသိ ေအာင္အရင္ လုပ္ပါ)
၂။ ၀ိပႆနာ တစိုက္မတ္မတ္ ရႈ႕ပါ။ (၀ိပႆနာ စာအုပ္ေကာင္း၊ ဆရာေကာင္း ရွာမွီးၿပီးေတာ့ ေန႔စဥ္ ပံုမွန္အခ်ိန္ေပးၿပီး အားထုတ္ပါ)
စာၾကြင္း-
ယခု လသာေသာ ညအခါႏွင့္ ႀကံဳၾကရပါၿပီ။
ကာမဂုဏ္ အာရံုမ်ားႏွင့္ ေပ်ာ္ပါးၿပီး ကစားေနၾကဦး မွာလား (၀ါ) ရွည္လ်ားလွေသာ ကပ္ကမၻာမ်ားၾကား ၌ အပါယ္ေလးဘံုတြင္ အဖန္ဖန္ က်င္လည္ၿပီး အရိုးေတာင္လို ပံုၾကရမည့္ အျဖစ္ဆိုးမ်ိဳး အျဖစ္ခံမလား။
သံသရာဒုကၡ အေပါင္းမွ ကင္းေ၀းၿပီး အပါယ္ေဘးမွ လႊတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာ ရေလေအာင္ သမထ၊ ၀ိပႆနာ ဘာ၀နာ တရားအားထုတ္ၿပီး နားၾကရဖို႔ လုပ္ၾကမလား ………
ေမတၱာမ်ားစြာျဖင့္…
၀န္ခံခ်က္။ အစဥ္အလာမပ်က္ ရေအာင္ မဂၤလာနံက္ဟု ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ ၾကရေသာ တြံေတးေအာ္တို အိတ္ခ်ိန္း၌ လြတ္လပ္စြာ ဥာဏ္ကြန္႕ခဲ့ျမဴးေသာ ညမ်ားစြာႏွင့္ ကိုမိုးသူရ ဆရာတင္မိုး၏ ညအခါလသာသာ ကဗ်ာအေပၚခံစားမႈ ကိုေက်ာရိုးျပဳပါသည္။ဆရာေတာ္ ရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ၏ ဒုလႅဘကထာ ႏွင့္ ဆရာမြန္ မ်ားစြာတို႔၏ စာမြန္မ်ား၊ ထိုျမင္ျမင္၊ ၾကားၾကား၊ ဖတ္ဖတ္၊ ႀကံဳႀကံဳ၊ သိသိ အျဖစ္ပ်က္မ်ားကို မွီျငမ္းပါသည္။
-thevalueofzero
-by Koenig Leonn
(ငရဲျပည္အေၾကာင္းသိေကာင္းစရာမွ ျပန္လည္ကူးယူမွ်ေ၀ပါသည္။)
0 comments:
Post a Comment