“သမဏျဖစ္ေစ ၊ျဗာဟၼဏျဖစ္ေစ၊ နတ္ျဖစ္ေစ၊ မာရ္နတ္ျဖစ္ေစ ၊ျဗဟၼာျဖစ္ေစ ေလာက၌မည္သည့္ ပုဂၢဳိလ္ပင္ျဖစ္ေစ ေသျခင္းသေဘာကို ''မေသေစအံ့''ဟု တာဝန္ခံႏိုင္သူ တစ္စံုတစ္ေယာက္မွ် မရွိေပ။”
( ပါဋိေဘာဂသုတ္၊ ျဗဟၼဏ၀ဂ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။)
......................................................................................
ဇာဏုေသာနိပုဏၰားၾကီးသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံ လာ၍ ေလွ်ာက္ထား၏။
" အရွင္ဘုရား ... ေလာကၾကီးထဲမွာ ေသရမွာ မေၾကာက္တဲ့သူရယ္ မရွိဘူး၊ ေၾကာက္တဲ့သူခ်ည္းပဲ ဘုရား "
ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားက -
" ပုဏၰား ၊သည္လိုတစ္ထစ္ခ်မယူလိုက္နွင့္ ၊ေသရမွာေၾကာက္တဲ့ပုဂၢိဳလ္လည္းရွိ၏ ၊ မေၾကာက္တဲ့ပုဂၢိဳလ္လည္းရွိ၏ "
ဤသို႔ မိန္႔ေတာ္မူ၍၊ ေၾကာက္သူ (၄) မ်ိဳး နွင့္ မေၾကာက္သူ (၄) မ်ိဳး ရွိေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပေတာ္မူ၏။
*******************************************************************
ေသရမွာေၾကာက္သူ (၄) ဦး
....................................
၁။ အခ်ိဳ႕ေသာသူသည္ သားသမီး ႏွင့္ စီးပြားဥစၥာ ငါးျဖာအာရုံ ကာမဂုဏ္တို႔၌ တြယ္တာမႈ မကင္းေသး၊ ကာမဂုဏ္တို႔၌ မကင္းေသာ ရာဂရွိ၏၊ မကင္းေသာဆနၵရွိ၏၊ မကင္းေသာ ပူပန္ျခင္းရွိ၏။ မကင္းေသာတဏွာရွိ၏။ထို ပုဂၢိဳလ္တို႔၏ သႏၱာန္၌ ေရာဂါေ၀ဒနာတစ္ခုခု ေရာက္လာလ်ွင္ " ခ်စ္ခင္ဖြယ္ရာ ကာမဂုဏ္တို႔သည္ ငါ့ကို ဧကန္စြန္႔ၾကလိမ့္မည္၊ ငါသည္လည္း ခ်စ္ခင္ဖြယ္ရာ ကာမဂုဏ္စည္းစိမ္တို႔ကို ဧကန္စြန္႔ရေတာ့မည္" ဟု အၾကံျဖစ္၏၊ ေတြး၍ ပူေဆြး၏၊ ငိုေၾကြး၏၊ ရင္ဘတ္စည္တီးျဖစ္ရ၏ ။ ဤပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ ေသရမွာေၾကာက္၏။
၂။ အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိခႏၶာကုိယ္ေပၚ၌ တြယ္တာမႈမကင္းေသး၊ ကိုယ္၌မကင္းေသာ ရာဂရွိ၏၊ မကင္းေသာ ဆႏၵရွိ၏၊ မကင္းေသာ ပူပန္းျခင္းရွိ၏၊ မကင္းေသာ တဏွာရွိ၏။ထိုပုဂၢိဳလ္တို႔ သႏာၱန္မွာ ေရာဂါေဒနာတစ္ခုခု ေရာက္လာလွ်င္ " ခ်စ္လွစြာေသာ ငါ့ခႏၶာကုိယ္က ငါ့ကို စြန္႔ေတာ့မည္၊ ငါသည္လည္း ခ်စ္ခင္ဖြယ္ရာ ကိုယ္ကို စြန္႔ရေတာ့မည္" ဟု ေတြး၍ ပူေဆြး၏၊ ငိုေၾကြး၏၊ ရင္ဘတ္စည္တီးျဖစ္ရ၏ ။ ဤပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ ေသရမွာေၾကာက္၏။
၃။ အခ်ိဳ႕ေသာသူသည္ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ မျပဳရေသး၊ အကုသုိလ္မေကာင္းမႈကို ျပဳျပီးျဖစ္ေန၏။ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ သႏၱာန္မွာ ေရာဂါေဒနာတစ္ခုခု ကပ္ေရာက္လာလွ်င္ " ငါ့မွာ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈရယ္လို႔ မရွိေသး၊ အကုသုိလ္ေတြ ျပဳထားမိသည္" ဟု ေတြး၍ ပူေဆြး၏၊ ငိုေၾကြး၏၊ ရင္ဘတ္စည္တီးျဖစ္ရ၏ ။ ဤပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ ေသရမွာ ေၾကာက္၏။
၄။ အခ်ိဳ႕ေသာသူသည္ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ ယံုမွား၏၊ မေ၀ခြဲနိုင္၊ ဆံုးျဖတ္ျခင္းသို႔ မေရာက္နိုင္၊ (ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ ေၾကာင္းက်ိဳးကို နားမလည္၍ ) ယံုမွားသံသယ ၀ိစိကိစာၧေတြရွိေန၏၊ အေၾကာင္းျဖစ္လို႔ အက်ိဳးျဖစ္၊ အေၾကာင္းခ်ဳပ္လို႔ အက်ိဳးခ်ဳပ္ရသည္ကို နားမလည္ ၊ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး သႏၱာန္မွာ ေရာဂါ ေ၀ဒနာတစ္ခုခု ေရာက္လာလွ်င္ " ငါ့မွာ သံသယ၀ိစိကိစၦာေတြရွိေနသည္" ဟုေတြး၍ ပူေဆြး၏၊ ငိုေၾကြး၏၊ ရင္ဘတ္စည္တီးျဖစ္ရ၏ ။ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ ေသရမွာေၾကာက္၏။
အက်ဥ္းခ်ဳပ္
.........
၁။ ငါးျဖာ အာရုံ ကာမဂုဏ္တို႔ကို မစြန္႔ႏိုင္သူ တစ္ေယာက္၊
၂။ မိမိခႏၶာကိုယ္ကို ခင္တြယ္သည့္ပုဂိၢဳလ္တစ္ေယာက္၊
၃။ အကုသုိလ္မ်ား၍ ကုသုိလ္နည္းသူ ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္၊
၄။ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ ယံုမွားသူ၊ (ပဋိစၥသမုပၸါဒ္အရ အေၾကာင္းျဖစ္လို႔ အက်ိဳးျဖစ္၊ အေၾကာင္းခ်ဳပ္လို႔ အက်ိဳးခ်ဳပ္ဆိုသည္ မသိ၍) ၀ိစိကိစၦာရွိေနသူတစ္ေယာက္ တို႔ ျဖစ္ၾကသည္။ ဤသည္တို႔ကား ေသရမွာေၾကာက္သူေလးမ်ိဳးတို႔ျဖစ္၏။
**********************************************************************
ေသရမွာ မေၾကာက္သူ (၄) ဦး
.......................................
၁။ ငါးျဖာအာရုံ ကာမဂုဏ္တို႔၌ တြယ္တာမႈကင္းေနသူ ျဖစ္၏၊ ကာမဂုဏ္တို႔၌ ရာဂကင္း၏၊ဆႏၵကင္း၏၊ ပူပန္ျခင္းကင္း၏၊ တဏွာကင္း၏။ လကၡဏာေရး သံုးပါးတင္၍ ျမင္ထားသူျဖစ္သည္၊ ထိုသူသည္ မစိုးရိမ္၊ မပင္ပန္း၊ မငိုေၾကြး၊ ျပင္းစြာေတြေ၀ျခင္းသို႔မေရာက္၊ ထိုပုဂၢိဳလ္တို႔ သႏၱာန္သို႔ ေရာဂါေ၀ဒနာ ေရာက္ လာေသာ္လည္း ေသရမွာမေၾကာက္၊ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သုဂတိ၊ (သို႔မဟုတ္) နိဗၺာန္ ကို ျမင္ထားေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
၂။ ခႏၶာကိုယ္ေပၚ၌ တြယ္တာမႈ ကင္းေနသူ ျဖစ္၏၊ ကိုယ္၌ ရာဂကင္း၏၊ ဆႏၵကင္း၏ ပူပန္ျခင္းကင္း၏၊ တဏွာကင္း၏။ လကၡဏာေရးသံုးပါးတင္၍ ျမင္ထားသူ ျဖစ္သည္၊ ထိုသူသည္ မစိုးရိမ္၊ မပင္ပန္း၊ မငိုေၾကြး၊ ျပင္းစြာေတြေ၀ျခင္းသို႔ မေရာက္၊ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး သႏၱာန္သို႔ေရာဂါေ၀ဒနာ ေရာက္လာေသာ္ လည္း ေသရမွာမေၾကာက္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သုဂတိ (သို႔မဟုတ္ ) နိဗၺာန္ကို ျမင္ထားေသာ ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
၃။ အကုသုိလ္ေတြ နည္းပါး၍ ၊ ကုသုိလ္ေတြမ်ားသူ ျဖစ္သည္၊မေကာင္းမႈ အကုသုိလ္ကို မျပဳ ၊ ကုသိုလ္ကို ျပဳျပီးျဖစ္သည္။ လကၡဏာေရးသံုးပါး တင္၍ ၀ိပႆနာျဖင့္ ေနသူလည္း ျဖစ္၏။ ထိုသူသည္ မစိုးရိမ္၊ မပင္ပန္း၊ မငိုေၾကြး၊ ျပင္းစြာေတြေ၀ျခင္းသို႔ မေရာက္၊ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးတို႔ သႏၱာန္သို႔ ေရာဂါ ေ၀ဒနာေရာက္လာေသာ္လည္း ေသရမွာမေၾကာက္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သုဂတိ၊ (သို႔မဟုတ္) နိဗၺာန္ကို ျမင္ထားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
၄။ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌မယံုမွား၊ ေ၀ခြဲနိုင္၏၊ ဆံုးျဖတ္နိုင္၏ (ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ေၾကာင္းက်ိဳးျဖစ္ပံုကို သေဘာေပါက္ထား၍ ) သံသယ၀ိစိကိစၦာမရွိ၊ ၀ိပႆနာျဖင့္ ေနသူလည္း ျဖစ္သည္။ ထိုသူသည္ မစိုးရိမ္၊ မပင္ပန္း၊ မငိုေၾကြး၊ ျပင္းစြာေတြေ၀ျခင္းသို႔မေရာက္၊ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးတို႔ သႏၱာန္သို႔ ေရာဂါေ၀ဒနာေရာက္ လာေသာ္လည္း ေသရမွာမေၾကာက္၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သုဂတိ (သို႔မဟုတ္) နိဗၺာန္ကို ျမင္ထားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
- (အဘယသုတ္ ၊ ျဗဟၼဏ၀ဂ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။)
-by Koenig Leon
( ပါဋိေဘာဂသုတ္၊ ျဗဟၼဏ၀ဂ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။)
......................................................................................
ဇာဏုေသာနိပုဏၰားၾကီးသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံ လာ၍ ေလွ်ာက္ထား၏။
" အရွင္ဘုရား ... ေလာကၾကီးထဲမွာ ေသရမွာ မေၾကာက္တဲ့သူရယ္ မရွိဘူး၊ ေၾကာက္တဲ့သူခ်ည္းပဲ ဘုရား "
ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားက -
" ပုဏၰား ၊သည္လိုတစ္ထစ္ခ်မယူလိုက္နွင့္ ၊ေသရမွာေၾကာက္တဲ့ပုဂၢိဳလ္လည္းရွိ၏ ၊ မေၾကာက္တဲ့ပုဂၢိဳလ္လည္းရွိ၏ "
ဤသို႔ မိန္႔ေတာ္မူ၍၊ ေၾကာက္သူ (၄) မ်ိဳး နွင့္ မေၾကာက္သူ (၄) မ်ိဳး ရွိေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပေတာ္မူ၏။
*******************************************************************
ေသရမွာေၾကာက္သူ (၄) ဦး
....................................
၁။ အခ်ိဳ႕ေသာသူသည္ သားသမီး ႏွင့္ စီးပြားဥစၥာ ငါးျဖာအာရုံ ကာမဂုဏ္တို႔၌ တြယ္တာမႈ မကင္းေသး၊ ကာမဂုဏ္တို႔၌ မကင္းေသာ ရာဂရွိ၏၊ မကင္းေသာဆနၵရွိ၏၊ မကင္းေသာ ပူပန္ျခင္းရွိ၏။ မကင္းေသာတဏွာရွိ၏။ထို ပုဂၢိဳလ္တို႔၏ သႏၱာန္၌ ေရာဂါေ၀ဒနာတစ္ခုခု ေရာက္လာလ်ွင္ " ခ်စ္ခင္ဖြယ္ရာ ကာမဂုဏ္တို႔သည္ ငါ့ကို ဧကန္စြန္႔ၾကလိမ့္မည္၊ ငါသည္လည္း ခ်စ္ခင္ဖြယ္ရာ ကာမဂုဏ္စည္းစိမ္တို႔ကို ဧကန္စြန္႔ရေတာ့မည္" ဟု အၾကံျဖစ္၏၊ ေတြး၍ ပူေဆြး၏၊ ငိုေၾကြး၏၊ ရင္ဘတ္စည္တီးျဖစ္ရ၏ ။ ဤပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ ေသရမွာေၾကာက္၏။
၂။ အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ မိမိခႏၶာကုိယ္ေပၚ၌ တြယ္တာမႈမကင္းေသး၊ ကိုယ္၌မကင္းေသာ ရာဂရွိ၏၊ မကင္းေသာ ဆႏၵရွိ၏၊ မကင္းေသာ ပူပန္းျခင္းရွိ၏၊ မကင္းေသာ တဏွာရွိ၏။ထိုပုဂၢိဳလ္တို႔ သႏာၱန္မွာ ေရာဂါေဒနာတစ္ခုခု ေရာက္လာလွ်င္ " ခ်စ္လွစြာေသာ ငါ့ခႏၶာကုိယ္က ငါ့ကို စြန္႔ေတာ့မည္၊ ငါသည္လည္း ခ်စ္ခင္ဖြယ္ရာ ကိုယ္ကို စြန္႔ရေတာ့မည္" ဟု ေတြး၍ ပူေဆြး၏၊ ငိုေၾကြး၏၊ ရင္ဘတ္စည္တီးျဖစ္ရ၏ ။ ဤပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ ေသရမွာေၾကာက္၏။
၃။ အခ်ိဳ႕ေသာသူသည္ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ မျပဳရေသး၊ အကုသုိလ္မေကာင္းမႈကို ျပဳျပီးျဖစ္ေန၏။ ထိုပုဂၢိဳလ္၏ သႏၱာန္မွာ ေရာဂါေဒနာတစ္ခုခု ကပ္ေရာက္လာလွ်င္ " ငါ့မွာ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈရယ္လို႔ မရွိေသး၊ အကုသုိလ္ေတြ ျပဳထားမိသည္" ဟု ေတြး၍ ပူေဆြး၏၊ ငိုေၾကြး၏၊ ရင္ဘတ္စည္တီးျဖစ္ရ၏ ။ ဤပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ ေသရမွာ ေၾကာက္၏။
၄။ အခ်ိဳ႕ေသာသူသည္ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ ယံုမွား၏၊ မေ၀ခြဲနိုင္၊ ဆံုးျဖတ္ျခင္းသို႔ မေရာက္နိုင္၊ (ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ ေၾကာင္းက်ိဳးကို နားမလည္၍ ) ယံုမွားသံသယ ၀ိစိကိစာၧေတြရွိေန၏၊ အေၾကာင္းျဖစ္လို႔ အက်ိဳးျဖစ္၊ အေၾကာင္းခ်ဳပ္လို႔ အက်ိဳးခ်ဳပ္ရသည္ကို နားမလည္ ၊ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး သႏၱာန္မွာ ေရာဂါ ေ၀ဒနာတစ္ခုခု ေရာက္လာလွ်င္ " ငါ့မွာ သံသယ၀ိစိကိစၦာေတြရွိေနသည္" ဟုေတြး၍ ပူေဆြး၏၊ ငိုေၾကြး၏၊ ရင္ဘတ္စည္တီးျဖစ္ရ၏ ။ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးသည္ ေသရမွာေၾကာက္၏။
အက်ဥ္းခ်ဳပ္
.........
၁။ ငါးျဖာ အာရုံ ကာမဂုဏ္တို႔ကို မစြန္႔ႏိုင္သူ တစ္ေယာက္၊
၂။ မိမိခႏၶာကိုယ္ကို ခင္တြယ္သည့္ပုဂိၢဳလ္တစ္ေယာက္၊
၃။ အကုသုိလ္မ်ား၍ ကုသုိလ္နည္းသူ ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္၊
၄။ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ ယံုမွားသူ၊ (ပဋိစၥသမုပၸါဒ္အရ အေၾကာင္းျဖစ္လို႔ အက်ိဳးျဖစ္၊ အေၾကာင္းခ်ဳပ္လို႔ အက်ိဳးခ်ဳပ္ဆိုသည္ မသိ၍) ၀ိစိကိစၦာရွိေနသူတစ္ေယာက္ တို႔ ျဖစ္ၾကသည္။ ဤသည္တို႔ကား ေသရမွာေၾကာက္သူေလးမ်ိဳးတို႔ျဖစ္၏။
**********************************************************************
ေသရမွာ မေၾကာက္သူ (၄) ဦး
.......................................
၁။ ငါးျဖာအာရုံ ကာမဂုဏ္တို႔၌ တြယ္တာမႈကင္းေနသူ ျဖစ္၏၊ ကာမဂုဏ္တို႔၌ ရာဂကင္း၏၊ဆႏၵကင္း၏၊ ပူပန္ျခင္းကင္း၏၊ တဏွာကင္း၏။ လကၡဏာေရး သံုးပါးတင္၍ ျမင္ထားသူျဖစ္သည္၊ ထိုသူသည္ မစိုးရိမ္၊ မပင္ပန္း၊ မငိုေၾကြး၊ ျပင္းစြာေတြေ၀ျခင္းသို႔မေရာက္၊ ထိုပုဂၢိဳလ္တို႔ သႏၱာန္သို႔ ေရာဂါေ၀ဒနာ ေရာက္ လာေသာ္လည္း ေသရမွာမေၾကာက္၊ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သုဂတိ၊ (သို႔မဟုတ္) နိဗၺာန္ ကို ျမင္ထားေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
၂။ ခႏၶာကိုယ္ေပၚ၌ တြယ္တာမႈ ကင္းေနသူ ျဖစ္၏၊ ကိုယ္၌ ရာဂကင္း၏၊ ဆႏၵကင္း၏ ပူပန္ျခင္းကင္း၏၊ တဏွာကင္း၏။ လကၡဏာေရးသံုးပါးတင္၍ ျမင္ထားသူ ျဖစ္သည္၊ ထိုသူသည္ မစိုးရိမ္၊ မပင္ပန္း၊ မငိုေၾကြး၊ ျပင္းစြာေတြေ၀ျခင္းသို႔ မေရာက္၊ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳး သႏၱာန္သို႔ေရာဂါေ၀ဒနာ ေရာက္လာေသာ္ လည္း ေသရမွာမေၾကာက္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သုဂတိ (သို႔မဟုတ္ ) နိဗၺာန္ကို ျမင္ထားေသာ ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
၃။ အကုသုိလ္ေတြ နည္းပါး၍ ၊ ကုသုိလ္ေတြမ်ားသူ ျဖစ္သည္၊မေကာင္းမႈ အကုသုိလ္ကို မျပဳ ၊ ကုသိုလ္ကို ျပဳျပီးျဖစ္သည္။ လကၡဏာေရးသံုးပါး တင္၍ ၀ိပႆနာျဖင့္ ေနသူလည္း ျဖစ္၏။ ထိုသူသည္ မစိုးရိမ္၊ မပင္ပန္း၊ မငိုေၾကြး၊ ျပင္းစြာေတြေ၀ျခင္းသို႔ မေရာက္၊ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးတို႔ သႏၱာန္သို႔ ေရာဂါ ေ၀ဒနာေရာက္လာေသာ္လည္း ေသရမွာမေၾကာက္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သုဂတိ၊ (သို႔မဟုတ္) နိဗၺာန္ကို ျမင္ထားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
၄။ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌မယံုမွား၊ ေ၀ခြဲနိုင္၏၊ ဆံုးျဖတ္နိုင္၏ (ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ေၾကာင္းက်ိဳးျဖစ္ပံုကို သေဘာေပါက္ထား၍ ) သံသယ၀ိစိကိစၦာမရွိ၊ ၀ိပႆနာျဖင့္ ေနသူလည္း ျဖစ္သည္။ ထိုသူသည္ မစိုးရိမ္၊ မပင္ပန္း၊ မငိုေၾကြး၊ ျပင္းစြာေတြေ၀ျခင္းသို႔မေရာက္၊ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးတို႔ သႏၱာန္သို႔ ေရာဂါေ၀ဒနာေရာက္ လာေသာ္လည္း ေသရမွာမေၾကာက္၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သုဂတိ (သို႔မဟုတ္) နိဗၺာန္ကို ျမင္ထားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
- (အဘယသုတ္ ၊ ျဗဟၼဏ၀ဂ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္။)
-by Koenig Leon
(ငရဲျပည္အေၾကာင္းသိေကာင္းစရာမွ ျပန္လည္ကူးယူမွ်ေ၀ပါသည္။)
0 comments:
Post a Comment